fredag 25 juli 2014

BECAUSE IT'S SO LOVELY








Det är sommar. Och när jag kliver ut genom dörren omfamnar värmen mig och jag liksom mjuknar i hela kroppen.
Tittar upp, kisar med ögonen.












Jag som gillar bakvägar. Tycker dem är extra spännande på sommaren för man kan hitta lador där det hänger en
skylt som det står "Ben's Pottery Open" och när man kliver in står Ben där och säger hej.












Och det är varmt på kvällen. Vi sitter ute, glömmer tiden och när mörkret kommer går vi inte in för det är fortfarande härligast att vara ute.

Visst gör sommaren livet lite enklare och skönare xoxo






14 kommentarer:

Hemma på Ekbacken sa...

Jag håller med dug, visst är sommaren fantastisk. Och vi har en oslagbar sommar med extra värme just nu. Kvällsmörkret är underbart med lyktor och myset.
Kram Linda

Äventyret framtiden sa...

Visst är sommaren härlig och kvällarna speciella.
Staketet på en av bilderna är urläckert!
Fortsätt njuta av allt det fina vi bjuds på just nu

Kram!

Anonym sa...

Mmmmm...Underbara ljuvliga sommar med tropisk värme & jag njuter!
Så vackra bilder du visar & trehjulingen var cool/Kram

Lena sa...

Du kan verkligen konsten att hitta coola ställen du. Och dessutom förmedla dem vidare genom dina härliga blöder! Love it!

Ha en kanonhelg!

Kram Lena

Nettan sa...

Håller med dig, sommaren är fantastisk precis som den är just nu. Varma, sköna kvällar, lata kvällar i en en solstol med solglasögon på näsan och lite stramhet i huden efter att ha tillbringat dagen på stranden. Ljuvligt, att bara få vara tid vännen och att träffa en krukmakare vid namn Ben som gör så fina krukor måste vara underbart!
Trevlig helg vännen!
Kram
Nettan

Maria - Wikers Liv sa...

Absolut gör sommaren och värmen livet enklare och skönare! =) Håller med!
Williamsburg, tack för tips, ska lägga det på minnet tills nästa gång jag kommer till NY.
Härliga bilder som alltid! Tolgillar den lila trehjulingen, den skulle gärna fått stå på min porch ;)
Kram fina du och tack för allt du inspirerar med!
/Maria

Maria - Wikers Liv sa...

Absolut gör sommaren och värmen livet enklare och skönare! =) Håller med!
Williamsburg, tack för tips, ska lägga det på minnet tills nästa gång jag kommer till NY.
Härliga bilder som alltid! Tolgillar den lila trehjulingen, den skulle gärna fått stå på min porch ;)
Kram fina du och tack för allt du inspirerar med!
/Maria

Maria - Wikers Liv sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AK. Keramik Form-Design sa...

Underbara sommarkvällar, det är då man kan andas, för på dagarna smälter man...pust...
Jag skulle också vilja säga hej till Ben, alltid kul med andras keramik.
Önskar dig en härlig helg
Kram

The Place To Be sa...

Vilka vackra krukor!

Ja,a gud så man njuter nu! Vill bara pausa tiden och ha det så här en braaa stund till!

Kram Malin

Channal sa...

Vilken sommar vi har Lotta! Livet känns verkligen mycket enklare! Helt enkelt U N D E R B A R T!

much love Anna

Junitjej sa...

Så fina bilder på solrosorna!

Junitjej sa...

Så fina bilder på solrosorna!

Jenny sa...

Den här sommaren har varit den bästa på länge. Så varm, både vädermässigt och känslomässigt. Jag förstår och känner igen dina känslor, om värmen på kroppen och ljumna kvällar. Stor kram till dig!